+381 11 296 04 94 office@promologo.rs

Držač cenovnika za restorane

Da li je potreban držač cenovnika za restorane svim ugostiteljima?

Ne. Ali većini ugostitelja će biti od velike pomoći. U suštini zavisi na prvom mestu od koncepta restorana.

Da li je restoran tipa street food ili fine dining. Sve ostale kategorije su izmedju i navešćemo ih kasnije u tekstu. Pored svoje upotrebne vrednosti, jako su dobri za slanje marketinških poruka ili promocije brenda. Radili smo već držač cenovnika za restorane za više proizvodjač pića i hrane.

Uglavnom većina poslova u izradi držača menija se svodi na ovu granu industrije.

Ali nemojte da vas to zavara i da pomislite da je ovo mali posao. Jer ovo je oblast u kojoj svi stanovnici planete učestvuju. Zato je svaka sitnica bitna ako želite bolji posao i veći promet. Jedan od najboljih i najjeftinijih marketinških trikova u ugostiteljstvu su upravo držači cenovnika za restorane.

Pokušajte da se setite stola u nekom kafiću ili restoranu. Naravno, setićete se držača za meni sa reklamnom porukom nekog proizvodjača pića ili hrane.

Na taj način Vas prosto teraju da naručite njihov proizvod!

Pored držača za cenovnika za restorane možemo da Vam ponudimo i izradu menija za vaš restoran ili kafić. Uglavnom ugostitelji dolaze kod nas sa već unapred pripremljenim rešenjem za meni. Ali ako nemate idejno rešenje mi ćemo ga napraviti za Vas. Zato postoje već gotove forme koje se samo popune.  

Ali ako ste zahtevni u smislu dizajna napravićemo personalizovano rešenje samo za Vas. Jelovnik ili kartu vina i pića možemo uraditi na bilo kojoj vrsti papira.

Naravno, po potrebi možemo napraviti jelovnik i na drugim vrstama materijala.

Držač cenovnika za restorane

Da li znate kada su i gde nastali jelovnici?

Jelovnici kao lista hrane koja se nudi otkrivena je u Kini za vreme vladavine dinastije Song. Oni su vladali Kinom od 960 do 1279 godine. U većim gradovima tog vremena trgovci su usavršili taj način služenja gostiju koji su bili umorni od posla tokom dana. Varijacije kineske kuhinje zavisno od regiona naterala je ugostitelje tog vremena da naprave listu odnosno meni za svoje goste.

Sama reč meni je francuskog porekla.

Oni su usavršili jelovnike i praktično postavili neke standarde. Neki od najstarijih evropskih jelovnika koji su sačuvani potiču iz 1751.godine.

Koristili su se za prilično intimne i neformalne večere koje je organizovao francuski kralj Luj XV u Chateau de choisy. To su bile večere organizovane za 31 do 36 gostiju. U tom jelovniku se nalazio predlog 4 glavna jela sa nekoliko varijacija plus nekoliko dezerta.

Tokom druge polovine 18.veka, odnosno posle Francuske revolucije, meniji za restorane su započeli svoj život u većini francuskih restorana. Pre toga restorani su imali tablu ispred svog lokala gde su oglašavali šta pripremaju tog dana. Gosti su tako naručivali obroke, a oni su se servirali sa zajedničkog stola.

Početkom upotrebe restoranskih menija gostima je bilo omogućeno da naruče jelo po svom ukusu. Na taj način su i vlasnici restorana mogli da naplate različite cene za različita jela. To je odgovaralo i restoranima i gostima.

Tako su gosti mogli tačno da znaju koliko će ih obrok koštati.

Držač cenovnika za restorane

Da, nismo zaboravili da pomenemo tipove restorana?

Da održimo obećanje! Ovo je najosnovnija podela ugostitelja u okviru koje postoji još puno podkategorija.

Ali pomenućemo najkraću verziju:

  • Etno restorani, oni su specijalizovani restorani etničke ili nacionalne kuhinje. Na primer, francuski restorani su specijalizovani za francusku nacionalnu kuhinju.

  • Restorani brze hrane, njih ističe brzina pripremanja jela. Tu spadaju ulični prodavci za hranu na kolicima, ali i korporacije koje imaju restorane u gotovo svim državama sveta. Kod njih je specifično da ne postoje konobari već se hrana naručuje i preuzima sa pulta.

  • Fast casual restorani, su unapredjena verzija restorana brze hrane. U njima se priprema više jela i postoji mogućnost poručivanja sa stola za kojim sede gosti. Kvalitet hrane i usluge je viši nego u restoranima brze hrane, ali su malo jeftiniji od klasičnih restorana.

  • Klasični restorani, su restorani koji služe kvalitetnu hranu umerenih cena. Atmosfera je ležerna, a mogu biti na bazi švedskog stola ili a la carte. Oni su napola puta izmedju restorana brze hrane i fine dining restorana. Uglavnom su lokalnog tipa, ali postoje na desetine lanaca tog tipa restorana. Recimo u Italiji se takvi restorani zovu “trattoria” i obično su vlasnici lokalnog porekla.

  • Premium casual restorani, su u stvari vrhunski klasični restorani koji nude vrhunsku ponudu hrane i vina. Ipak su kod njih pravila ležerna i često imaju veliki bar koji je popularan za aperitive ili noćne izlaske. Nalaze se obično u luksuznim četvrtima i nisu baš svima pristupačni.

  • Porodični restorani,su posebno ležerni zbog dece. Obično se nalaze van gradskih sredina gde je deci omogućeno nesmetano igranje. Postoje i u gradskim četvrtima i manjak zelenih površina nadoknadjuju igraonicama. Po cenama i kvalitetu su pristupačni većini.

  • Fine dining restorani, su na samom vrhu piramide ugostiteljstva. Pružaju vrhunsku uslugu i sastojke najboljeg kvaliteta. Obično prate sezonska jela i nikada ne koriste zamrznute namirnice. Nikada nisu veliki da bi mogli maksimalno da se posvete svakom gostu. Zato su izuzetno skupi. Često zahtevaju od gostiju formalan način oblačenja.

Nadamo se da nismo bili opširni, ovo je zaista najkraća kategorija restorana po vrsti ;))

Držač cenovnika za restorane

Dolazimo kod Vas?

Čekamo Vas!

Nalazimo se mirnom i industrijskom delu Novog Beograda. Dodjite do nas i tako ćemo najlakše i najbrže rešiti osnovne preduslove da Vam napravimo kvalitetan proizvod.

Kliknite ovde i saznaćete na našoj kontakt strain broj telefona ili e-mail.

Tu se nalazi Google mapa koja će Vam pomoći da nas lakše pronadjete.

Imamo još puno proizvoda da Vam ponudimo koje nismo mogli da ponudimo na našem web sajtu. Jednostavno ima ih puno!

I svakog meseca se ta lista proširuje. Zato ne oklevajte i pozovite nas! Šta god da je iz oblasti štampanja ili dizajna nije nam strano.

Pitanje je samo da li smo to skoro radili.

Biće nam drago ako budemo radili nešto novo za Vas!